Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

پمفلت فقط برای امروز

به خودت بگو : فقط برای امروز ، افکارم را بر روی بهبودیم متمرکز خواهم کرد ، زندگی می کنم و بدون مصرف هیچگونه ماده مخدری روز خوبی خواهم داشت .

فقط برای امروز ، به کسی در معتادان گمنام اعتماد خواهم کرد ، کسی که مرا باور می کند و می خواهد در بهبودیم به من کمک کند .

فقط برای امروز ، برای خود برنامه ای خواهم داشت و به بهترین شکلی که بتوانم آنرا دنبال خواهم کرد .

فقط برای امروز ، سعی خواهم کرد که به کمک انجمن ، از زاویه بهتری به زندگیم نگاه کنم .

فقط برای امروز ، ترسی نخواهم داشت .

فقط برای امروز ، به روابط تازه ام و آنها که چیزی مصرف نمی کنند و راه تازه ای برای زندگی پیدا کرده اند فکر خواهم کرد .

تا مادامی که این راه را دنبال کنم از هیچ چیز واهمه نخواهم داشت .

رسول ام معتاد
24 April 24 , 19:41

رسول ام معتاد شدم ۱ماه و خورده ای ۱۰روز نیکوتین دسترسی به کلاس اینا ندارم حقیقت تو کتم نمیره ولی با دعاها صوتی و اینترنت آنلاینی دارم تو کت خودم میکنم چندبار رفتم کمپ جواب نداد  اما خداراشکر این سری جواب داد بهم تو ۱ ماه و خورده ای خدا و صاحب کارم یک گوشی مدل بالا پول پیش خونه را کمکم کرد ولی دوشیفت دارم کارمیکنم جبران کارشو بدم راننده بیل زنجیری ام معدن اورانیوم ساغند یزد  بچه زرین شهرم از زن بچه دورم خداراشکر هر روز شک کنن تست. ا با افتخار میدم تشکر ازخدا و شمادوستای همدرد

رسول ام معتاد
24 April 24 , 19:37

باسلام خدمت دوستان همدرد ۱۵سال مواد هرموادی کشیدیم راننده بیل و لودرام شب عید امسال ازجیرفت اومدم مرخصی   خانمم میدونس میکشم منتظر بود من استارت ترک بزنم   چندبار کمپ شرطی رفتم که پدرم مایه داره یک از تریلی هاشو بهم بده نداد رفتم کشیدیم اما این سری شب عید خوابیدم خونه برا اول بار تو خونه ترک کردم الان هم یزد تو معدن اورانیوم سازند ام پرازمصرف کننده اما باج به مواد و اینانمیدیم گفتن زوده سرکار نرو  کرایه خونه خرج گرفتاری با ت کل خدا و شما روستای بهبودی شدم امروز حدود 1ماه و خورده ای مواد سفید و صنعتی 10روز هم نیکوتین

مهدی
22 February 22 , 22:23

سلام دوستان مهدی هستم یک معتاد هشت ماه وپنج روز پاکم نواقص وایرادات شخصیتی یک معتاد در زمان بهبودی به شیوهای مختلف سعی در نشان دادن خود میکند اینکه یک معتاد بداند کدام رفتار او ناشی از افکار اعتیادی او است کمک میکند تا خودش رابفهمد من شجاعت اینکه تو کلاسهای ان ای شرکت کنم رو نداشتم اما جزوات ومتن های  صحبت همدردام رو گوش میکنم چند روزی هست که کرونای شدید گرفتم و حالم خوب نیست خیلی ها با مشاوره تلفنی مواد رو پیسنهاد میکنن اما من زخمی مواد هستم ومیدونم مواد باهیچ کس دوست نیست وهیچ دردی بدتر ازخود مواد نیست

پاسخ :

با امید بهبودی شما مهدی عزیز
مهدی
08 January 22 , 22:35

سلام دوستان هم دردم مهدی هستم یک معتاد          شش ماه ویستو یک روز پاکی دارم دوستان همدردان یاد دوران مصرفم میافتم  ازش فاصله گرفتم سخته دور تمام دوستان هم مصرفت رو خط بکشی اما باید اینکار رو بکنی سخته از موقعیت های وسوسه انگیز فرار کنی اما میتونی تو تمام این لحظات خودت رو به خدا بسپار چون تنهایی کاری از هیچکدوممون بر نمیاد وقتی احساس میکنی دیگه از اعتیاد فاصله گرفتی و معتاد نیستی به خودت فکر کن ببین کجای کارت ایراد داره که طرز فکر برتری اومده سراغت چون واقعا بیماری اعتیاد خیلی مرموز وپیچیدس هیچوقت نخواه تنهایی به جنگش بری خدا منتظره که تو ازش بخوای اون منتظرته اگه صداش نمیزنی تقصیر خودته

گمـــــــنام
05 January 22 , 18:39

 

سلام مرتضی هستم یک معتاد 4سال وده ماه و22روزپاکی دارم سپاسگذارانجمن معتادان گمنام هستم که مراازمنجلاب اعتیادنجات داد-وراه وروش زندگی بدون مصرف موادمخدررابه من آموخت-کارکردقدمهاخیلی کمکم کرد تاازدست افکارکهنه ورفتارهای غلط قدیمی وناکارامد رهاشوم-درطول این چندسال که درانجمن حضوردارم همیشه با راهنمایم درتماس بوده ام درحال کارکرد مجددقدم هاهستم درحال انتقال قدمها هستم اینها خیلی به من کمک میکنن تابه بهبودیم ادامه بدم-ماپیام امیدیم برای معتادانی که درحال عذاب هستند مابه کمک اصول ساده این برنامه توانستیم قطع مصرف کنیم وچند صباحی است بدون مصرف مواد مخدر زندگی کنیم شماهم میتوانید دوستدارهمگی همدردانم هستم 

گمـــــــنام
04 January 22 , 22:18

 

سلام دوستان من بیماری افسردگی دارم و متاسفانه با مصرف تریاک کمی آرام میشوم هیچوقت که میگویند خود تریاک ایجاد افسردگی میکند خلاصه روزهای سختی را می گذرانم فکرهای بدی به سرم زده چون واقعا خسته از این وضعیت هستم ولی به دوتا پسرای گلم نگاه میکنم و اشک می ریزم که پس آینده این دوتا چی میشه و واقعا هیچی از زندگی نمیفهمم یک سری مشکلات اقتصادی هم دارم خواهشا کسی هست مرا یاری کند 

یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد  

پاسخ :

امید عزیز به یکی از جلسات بروید دوستان شما را راهنمایی خواهند کرد
گمـــــــنام
02 January 22 , 12:42

سلام دوستان من دو سال که پاکم ودر قدم هفتم هستم ودر مقطع های مختلف در اینجا مشارکت کردم امروز به لطف خدا وشما دوستان عزیز حال خیلی خوبی دارم ودر مسیر بهبودی مواقعی بوده حالم بد بوده انقدر بد بوده که میخواستم لغزش کنم و این کار را به لطف خداوند نکردم و امور فهمیده ام که چه کار درستی انجام دادهام‌که لغزش نکردم امروز حال خیلی خوبی دارم زندگی آرومی دارم و خیلی پر انرژی و امیدوار هستم بیشتر مشکلاتم حل شده و تصمیمات عاقلانه امروز میگیرم که نشان دهنده برگشت سلامت عقل من است از بابت این اندک سلامت عقلی که امروز به دست آورده ام که زندگی من را انقدر تغیر داده خدا را شکر میکنم واز انجمن تشکر میکنم که به من کمک کرد که امروز را ببینم  

مهدی
28 December 21 , 21:33

سلام دوستان مهدی هستم یک معتاد شش ماه و یازده روز که پاکم به لطف خدا تو این مدت از خدا خواستم و خدا هم کمکم کرده حسابی دوستان سه ماه اول پاکیم خیلی تو فشار بودم چون سر کار هم نمیرفتم خیلی چه از لحاط فکری چه جسمی وچه مالی تو فشار بودم از خدا میخوام کمکم کنه پاک بمونم خدا کمک میکنه اگه از ته دل بخواین شک نداشته باشین

میلاد
09 December 21 , 02:24

تنها راهی که میشناسم مو لای درزش نمیره این برنامه هست که مرجع نهایی خداوند است خدایی که شما را به این برنامه راهنمایی کرده مطمعن باشین تا آخر کنارتون هست و حتما کمک خواهد کرد

صادق
02 December 21 , 13:35

سلام منم ۸۳روزه پاک هستم وجلسات میرم واقعا میرم و برمیگردم حال و احساس خوبیه.ولی نمیدونم چرا میخام این حال و احساس رو انکار بکنم.

پاسخ :

تبریک صادق عزیز
ویدا
02 October 21 , 23:23

پسرم در اثر مصرف ماری جوانا روان پریشی گرفته نمیدونم چاره کار چیست خودش به هیچ عنوان اعتیاد و بیماریش را نمیپذیرد

محمد
28 September 21 , 11:18

برادرم اعتیاد داره خیلی میخام کمکش کنم چجوری خواهش میکنم کمکم کنید 

زینال
22 September 21 , 12:13

سلام دو ماه است پاکی دارم هفته ای یکبار مصرف میکنم تا یک هفته دیگه هیچی مصرف نمیکنم ...یکبار مصرف میکنم بهم ثابت میشه که ارزش نداره خودت را اسیر مواد مخدر کنی ...ازخدا میخام هفته ای یکبار از ذهنم پاک بشه ....

پاسخ :

واقعا ارزش نداره انشالله اون یه بار هم مصرف نکنی
سعید
26 August 21 , 09:20

سلام من حال واحساسم امروز خوبه خداروشکر هیچ وسوسه مواد ندارم

امروز شدم ۱۲۷۲ساعت پاکی

پاسخ :

تبریک سعید عزیز
آرش tog
20 July 21 , 03:13

سلام لطفا منو راهنمایی کنید سمت هشتگرد جلسه کجاست من الان 5 ماهه تو خونه ترک کردم ولی بعد از ترک مثل زندانیا با من برخورد میشه دارم افسردگی میگیرم خودم کاملا فهمیدم حالم چقدر بد شده درسته مصرف ندارم ولی حالمم اصلا خوب نیست 

پاسخ :

آدرس جلسات
مهدی
11 July 21 , 20:26

سلام دوستان به کمک خدا  امروز ۲۴ روز پاکی البته من تو جلسات شرکت نکردم ولی همیشه سعی میکنم پیام ان ای رو بخونم ودرک کنم نمیدونم چرا رفتن به جلسات اینقدر برام سخته ولی یه حس قوی بهم میگه تنهایی سخترش میکنه برام دعا کنید 

محمد ۱سالو ۴۴ روز
08 February 21 , 22:41

با سلام من حال واحساس خوبی دارم فقط وسواس فکری گرفت ام وبه خودم گیر میدهم که چرا سیگار میکشی چرا این رفتار را میکنی چرا این مشارکت را میکنی لطفا راهنمایی کنید و برایم دعا کنید من به دعای شما ایمان دارم در ۸ ماه پاکی از شما خواستم دعایم کنید دعای شما گرفت 

پاسخ :

محمد عزیز در قدم 6 و7 به شما کمک خواهد شد
علی
03 November 20 , 21:00

امروز شدم ۶ ماه و ۸ روز ۶ ماه تو کمپ بودم ۳روزه اومدم بیرون.خیلی بیرون سخته، خیلی وسوسه دارم.ولی دارم خودمو جمع و جور می کنم.لطفا برام دعا کنید از ۱۷ سالگی اعتیاد داشتم ۱۶ سال بود که مواد مصرف میکردم.نمی خوام دیگه اسیرش بشم تازه دارم با کمک دوستام به زندگی امید پیدا میکنم و از زندگیم لذت میبرم.

پاسخ :

تبریک علی عزیز
منصورمهدوی
24 September 20 , 21:26

کمکم کنیدلطفاحالم خیلی خرابه خیلی بی قرارم

منصور
24 September 20 , 21:13

خیلی توعذابم خیلی بی قرارم بی قراری امان من وبریده لطفابهم راهکاربدیدامروز8روزه مصرف نکردم ولی خیلی داغونم نمیدونم چی کاربایدبکنم هیچی انگارنمیخوادارومم کنه کمکم کنیدلطفاتادیرنشده ودوباره مصرف نکردم🙏🙏🙏

پاسخ :

تبریک منصور عزیز صبور باش راهنما بگیر جلسه برو و قدم کار کن 
منصور
24 September 20 , 21:07

سلام منصورهستم یک معتادبه شکرخداامروز8روزه پاکم ولی خیلی توعذابم حالم خیلی بده خیلی بی قرارم چون بارسوم دارم ترک میکنم انگیزه ندارم واسم دعاکنیدلطفا🙏🙏🙏

پاسخ :

تبریک منصور عزیز صبور باش و اصول رو رعایت کن و از تجربه هات استفاده کن و اینبار جدی تر برنامه را دنبال کن 
محمد۸ ماه پاک
27 August 20 , 14:54

با سلام خدمت دوستان هم درد من حال واحساس خوبی به کمک شما و دعا شما پیدا کردم وخیلی پر انرژی شده ام و مشکلی که دارم در کارکرد قدم وقفه میندازم وبه طور منظم قدم کار نمیکنم لطفا راهنمایی کنید

محمد۸ ماه پاک
21 August 20 , 16:05

من ۸ ماه پاکم ولغزشی هستم و برنامه مستحکمی برای بهبودی گزاشتی م ولی هنوز آن حال خوب که پراز انرژی بوده ام را ندارم و دلیلش را پیدا نمیکنم شاید وضع خراب اقتصادی باشد شاید اتفاقی های که در لغزش برایم پیش آمده باشد نمیدانم برایم دعا کنید

پاسخ :

تبریک محمد عزیز کمی صبور باشید بدترین روزهای بهبودی از بهترین روزای مصرف لذت بخش تره
م
20 April 20 , 19:57
باسلام من یکی ازعضوهای انجمن معتادان گمنام هستم بلطف خداامروزم پاکم پرش افکارزیاددارم هرچه سعی میکنم فکرم رامدیریت کنم نمیتوانم بیشترازسراجباردرانزوابسرمیبرم راهکاری ندارم مدت طولانی تنهایم وزندگیم راازدست داده ام به هردری میزنم واعتمادمیکنم بدازبدترمیشودوازلحاظ شغلی یا کاربمن نمیدهندیادرمعرض سوءاستفاده قرارمیگیرم وحالم بشدت بدمیشودچندباربخاطرهمین امرحالم آنقدربدشد که لغزش کردم کسی هم مراساپورت نمیکنددوست دارم مهاجرت کنم بازمیبینم هنوزتوانایی جسمی وفکری ندارم سنم هم نیمه رو ردکرده ودیگرآن ریکسها رانمیتوانم انجام بدهم وهرکاری رادرست وقف میل کارفرمابه انجام برسانم سعی خودم میکنم اصلآ همان ابتدای کارپذیرایم نیستند راهنمایم کنید.تشکر
محسن
20 April 20 , 19:40
باسلام محسن هستم یک معتادسپاس وشکرازنیروی برترم(خداوند)امروزسه ماه وبیست وهشت روزپاکم لغزشهای زیادی داشته ام وبخاطرهمین موضوع اعتمادبه نفسم کاملآ ازدست داده ام رابطه ای باهمدردانم ندارم هرچه دنبال علتش میگردم بازدرست نمیفهم کجای رفتارم اشکال داردراهنماییم کنیدکسی پذیرایم درجلسات نیست مراتحویل نمیگیرندشایدکسی که این پیام رامیخواندبرایش باورنکردنی باشدولی واقعیت من این است ودردمیکشم وراه حلش هم نمیدانم سعیهای زیادی کردم امانتیجه ندادبه تجربیاتتان نیازمندم .ممنون
ابوالفضل هستم معتاد
22 March 20 , 09:12

بانام ویاد خدا خداراشکر میکنم بخاطر این24که گذشت وهیچ گونه مواد مخدری مصرف نکردم و خیلی سپاسگزارم از دوستان بهبودی ک خیلی بهم کمک میکنن و میخام شما دوستانم برای من دعا کنید چون تازه تایم فیزیکی رو تمام کردم و رفتم تو تایم بی قراری برام دعا کنید ممنون

منوچهر
01 March 20 , 19:21

خدا راشکر که پاکم

علی مرادی
27 February 20 , 00:20

با سلام علی هستم معتادپاکیم پانزده ماه وگو زده روزخداروشکرمیکنم قدم دوروبستم تازه به کمک خداوند حمایت شما دوستان م یخام قدم سه رو شروع کنم خداروشکرکه انجمن هست براهمتون دعا میکنم یاحق

علی
27 January 20 , 19:51

سلام عزیزان بهبودی .علی هستم معتاد خداروشکر میکنم که خداوند تولدی دوباره به من بخشید و از جلسات تشکر میکنم و همچنین از دوستان بهبودی و به لطف خدا دو سال و چهار ماه و یک روز هست که پاک هستم و از خدا میخواهم که کمکم کند تا نیکوتین هم از من دور شود . از دوستی که تجربه دارد خواهش میکنم کمکم کنه چون با وجود نیکوتین در زندگی حالم بد میشود و دوست دارم قطع نیکوتین کنم.با سپاس

رضا
13 January 20 , 09:17

سلام دوستان امروز شدم 35 روز لطفا برام دعا کنید خیلی نیاز دارم به دعاتون. خیلی ممنون

علی
29 December 19 , 20:46

علی هستم معتاد امروز به لطف خداوند شدم دو سال و سه ماه و پنج روز تجربه ای که در این مدت پاکی به دست اوردم این بود که بدون جلسات نمیتوانم پاک بمانم چون بیماری اعتیاد دارم . فقط شرکت منظم در جلسات میتواند به من کمک کند .

پاسخ :

سلام بسیار عالی علی عزیز
علی
29 December 19 , 20:42

سلام

حسین معتاد
28 December 19 , 16:24

سلام بچه هامن خیلی باگذشته خودم درگیرم یه سری خسارت هاتومصرف زدم که هیچ جوره نمیتونم جبران کنم واین خیلی ازارم میده برای همین قصدخودکشی دارم

پاسخ :

سلام حسین عزیز معنی جبران خسارت در قدم 9 اینکه دیگه اون خسارت ها رو نزنی بهترین جبران خسارت برای معتاد در حال بهبودی یعنی این از نظر نیروی برتر یا خداوند همینکه پشیمون باشی از خسارتی که زدی کافیه اما در قدم نهم ما با مشورت با راهنما و با مهیا شدن شرایط جبران خسارت تصمیم به این امر میگیریم و شاید حتی تا آخر عمر هم شرایط جبران خسارت مستقیم با تشخیص راهنما مهیا نباشد اینکه به صورت غیر مستقیم جبران خسارت میکیم پیشنهاد میکنم حتما در رابطه با فرآیند جبران خسارت با اعضای قدیمی صحبت کنید تا درکتون نسبت به این امر بیشتر بشه و این مسله دستاویزی نشه برای بیماریت که نتونی پاک بمونی و از نعمت بهبودی محروم بشی
حسین معتاد
28 December 19 , 16:15

شکرانش من تقریبابعدازدوسال لغزش کردم والان تقریباسه ماه میشه که تولغزشم 4باربازکمپ خوابیدم برای ترک ولی موفق نشدم وتاازکمپ میام مصرف میکنم دیگه ناامیدم توراخدا بهم کمک کنیدوبرام دعاکنیدقصدخودکشی دارم چون خیلی حالم بده دیگه امیدی برای پاک شدن ندارم

پاسخ :

حسین عزیز حتی اگر لغزش هم کردی و مصرف میکنی بازم جلسه برو اعضا میتونن مجددا انگیزه بهبودی رو درونت زنده کنند اجازه نده بیماری به انزوا ببرتت حتما جلسه برو و درخواست راهنمایی کن به امید روزی که در همین صفحه یک سالگیت رو اعلام کنی و برات تو صفحه اصلی سایت جشن یکسالگی بگیریم
حبیب
15 December 19 , 12:25

بنام خدای مهربان نیروی برترم که مرا همیشه همراهی میکند خدارو شکر میکنم بابت یک سال و چهار ماه و ۱۵روز و۱۳روز پاک ازنیکوتین،از خود خدا میخوام همیشه در همه جا حمایتم کنه وبتونم اصول انجمن رو بتونم تو زندگیم به اجرا بیارم،واز خود خدا میخوام دست کسانی که به اعتیاد آلوده اند رو بگیره وبه انجمن معتادان گمنام برسونه،آمین

مسعود
03 November 19 , 23:55

امروز نه سال یکماه هفده روز

بهرام هستم یک معتاد
27 October 19 , 07:20

منم به نوبه خودم خدا رو شاکر و سپاسگذارم به لطف خدا و به کمک شما و انجمن امروز شدم 2سال و 9ماه و 28 روز با عشق.

مژگان
23 October 19 , 13:26

به شکرانش مژگانم یه معتاد.

سلام به حضور خداوند سلام به دل های پاکتون.خداروشکر میکنم واس ۲۴ ساعت پاکی دیگم.خداروشکر میکنم در جوار دوستای بهبودیمم.ن دوستان نابودی.دیشب تولد ۲ماهگیمو کنار پدر مادر و خواهرم گرفتم.خداروشاکرم.برای پاکی بی تاریخ همه معتادان گمنام سلولی دعا میکنم.عشق منین.یاعلی

محمد هستم معتاد
10 October 19 , 23:55

سلام بر دوستان همدرد و عزیز .

من تازه از کمپ بیرون آمدم ولی به محض خروج لغزش کردم ولی باهر بار استفاده به خداوندی که میپرستیم اشک از چشمانم جاری میشود ودر استرس زیادی برای مصرف هستم.با این حال در جلسات شرکت میکنم و مواد مصرفیم نسبت به قبل خیلی کم شده لطفا برام دعا کنید .واقعا عاجز هستم میدونم نفس حقی دارید و دعایتان مستجاب میشود چون میدونم دردم را حس میکنید.

فرزاد هستم معتاد
10 October 19 , 22:19

الان 6ماهه که پاکم واسم دعا کنید خدااروشکر یار بازی ندارم همین باعث آرامش خاطرمه خداکنه تو شرایطش قرار نگیرم جلسات خیلی کمکم کرده ولی متاسفانه راهنما ندارم و قدم هم کار نکردم ولی بدتر از اون حشیش بعضی وقتا میکشم خودمو دارم گول میزنم ولی از لحاظ ظاهری عالی شدم فقط اگه بتونم اونو هم ترک کنم دیگه نور الا نور میشه

کورش
10 October 19 , 12:00

به نام خدا منم ممنون و سپاس گذار خدا هستم که یع روز دیگه حمایتم کرد تا روز بدون مواد رو تجربه کردم امروز 35 روزه که پاکم برای تک تکتون دعا میکنم برام دعا کنید

مصطفی هستم معتاد
24 September 19 , 11:26

من الان به شکر خدا ۱۳ روزه پاکم و از خدا میخوام که در این راه کمکم کنه 

ابوالفضل هستم معتاد
18 September 19 , 00:20

به نام خدا دوستان قبل از هر چیزی خدارو شکر میکنم که یه 24 ساعت دیگه هم گذشت هیچ ماده مخدری مصرف نکردم از همه دوستان naسپاسگذارم که منو در بهبودیم کمک میکنن به امید روز های بهتر 

سپیچ
22 August 19 , 03:59

بنام خدا سپیده معتادهستم شکرگذار خداوندم بابت ۲۴ساعت پاکی شدم چهارماه و الان تو فکرترک سیگارم التماس دعادارم دعاکنین موفق بشم.مرسی همدردای عزیز

ناصر یک معتاد
20 July 19 , 11:42
سلام به همه دوستان ا
مروز من ۴۸ روز پاک هستم و این انرژی مثبت و می خوام با دوستان هم رده و تازه نجات یافته تقسیم کنم
ناصر یک معتاد
20 July 19 , 11:40
سلام به همه دوستانامروز من ۴۸ روز پاک هستم و این انرژی مثبت و می خوام با دوستان هم رده و تازه نجات یافته تقسیم کنم
ظاهر هستم معتاد
15 March 19 , 20:03
سلام دوستان حالو احساسم خوبه امروزیه هفته شدکه موادمصرف نکردم فقط وسوسه هنوزولم نکرده فکرم خراب میشه!

پاسخ :

تبریک طاهر عزیز
ظاهرهستم معتاد
14 March 19 , 22:12
من عین معتادان دیکه چندین بار ترک کردم و باز لغزش از خدامیخوام کمکم کنه و همیشه دست تو همین حلقه باشه وازش میخوام کمکم کنه تا پاک بمانم!
بهروز
24 February 19 , 19:05
سلام بهروزم معتاد 
متاسفانه بعداز ۳سال پاکی لغزش کردم اما الان به لطف خدا ۳روزه که پاکم خدا دوباره این امید و به من داد که میتونم زندگی کنم میتونم پدر خوبی برا فرزندم باشم همچنین شوهر خوبی برا همسرم و اینو هم فهمیدم که نباید از جلسات و گروه غافل شد 
به امید بهترین بهترینها برای همگی 
فریبرز
03 February 19 , 13:51
بابت پاکی از خدا تشکر میکنم که این چنین روزهای خوبی را برایم رقم زده از خدا میخوام کمکم کنه که صفات خوب مثل سخاوت و شجاعت و بخشش در من زیاد بشه چون با اومدن صفات خوب به تدریج صفات بد مثل ترس حرص مادیات کینه از وجود انسان برداشته میشه
مجتبی هستم معتاد
24 December 18 , 09:22
بانام و یاد خدای مهربان، سلام عرض ادب و احترام دارم خدمت دوستان عزیزم.من بعضی وقتا فکر میکنم که خدا چقدر مارا دوست داشته که این برنامه رو سر راه ماها قرار داده که نه تنها دیگه مواد مصرف نمیکنیم بلکه با به اجراء درآوردن این اصول توی زندگیمان میتوانیم به آرامش درون برسیم و مانند یک انسان در کنار اطرافیانمان زندگی کنیم،میدونید دوستان عزیزم در جامعه ای که حتی افراد عادی استرس،اضطراب و حتی آرامش درون  حالا به هر دلیلی ندارند ولی خدا لطفی که به کرده اینه که این اصول که خیلی ساده هم هستند به ما عنایت فرموده،و ما معتادان حتی با داشتن بیماری اعتیاد و داشتن مشکلات توی زندگیمان میتوانیم بدون استرس و ترس از آینده ،زندگی خوب و توأم با آرامشی را داشته باشیم(البته تا وقتی که این اصول ساده را در زندگی به اجراء درآوریم)
امیرحسین معتاد
21 December 18 , 15:22
شکر خدا منم امروز شدم 2 روز

پاسخ :

تبریک امیر حسین عزیز
حسین
11 August 18 , 15:52
بنام خدا  ما معتادان  همیشه دنبال چاله ای بودیم ک خودمون رو.پنهان کنیم الان خدا روشکرمیکنم ک بهترین جا بدون هزینه یا کارت ملی یا نوبت قبلی بهمون عشق میدن بدون هیچ گونه چشم داشتی من ک باید دراین انجمن جانم رو بخاطرش فدا کنم ک زندگی تازه عمر تازه ب من بخشید
مجتبی هستم یک معتاد
11 May 18 , 19:08
امروز شدم دوسال یازده ماه ۲۱ روز


پاسخ :

تبریک مجتبی عزیز
امیر یک معتاد
14 March 18 , 00:14
بانام یاد خدا5سال 7ماه 20روز

پاسخ :

تبریک امیر عزیز
روزبه یک معتاد
26 February 18 , 00:19
با بکار بگیری مطالب این پمفلت،زندگی آرام و پر از عشقی رو تجربه میکنم
مجتبی هستم معتاد
01 February 18 , 09:59
 منم جا داره که از نیروی برترم (خداوند) تشکر کنم و رسم بندگیش رو بجا بیاورم به واسطه هدیه قطع مصرف مواد مخدر، به لطف خدا و راهنمایی دوستان بهبودیم دریچه افکارم باز شده و آگاهی و طرز تفکرم نسبت به گذشته خیلی تعغیر کرده،امروز مشارکت دوستان بهبودیم باعث بیداری من شده اونایی که قصه بی سرو سامان گذشته خود را بلند جار میزنند،ود رآخر از خدا میخواهم که هیچ کس حتی برای یکبار مواد مخدر را امتحان نکنه و ما هم تا آخر عمرمان پاک بمانیم انشاءالله...
حسینم معتاد
29 July 17 , 23:55
من بعد 9ماه لغزش کردم ولی الان که دوباره پاک شدم به هیچ وج نمیتونم با این قضیه کنار بیام من پنفلد فقط برایی امروزو به شوخی گرفته بودم افسوس
منصور
13 July 17 , 09:49
سلام 
من کتاب فقط برای امروز رو میخوام دانلود کنم ولی نمیشه چیکار باید کنم؟؟

پاسخ :

منصور عزیز کتاب رو باید از نشریات داخل جلسات بخرید
پیام هستم یک معتاد
23 June 17 , 02:51
منم به نوبه خودم خدا شاکرم که امروز هم با گرگ گرسنه درون خودم تونستم کنار بیام
علی
08 July 16 , 17:34
عالیه.ماشاا...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan